Witamy na stronie Samorządowego Przedszkola w Izbicy. Miłego dnia!
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Regulamin korzystania z placu zabaw

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW

 

w Samorządowym Przedszkolu w Izbicy

 

§ 1.

 

Niniejszy regulamin określa szczegółowe zasady korzystania z placu zabaw w Samorządowym Przedszkolu w Izbicy.

 

§ 2.

 

Plac zabaw i znajdujące się na jego terenie urządzenia stanowią własność Samorządowego Przedszkola w Izbicy.

 

§ 3.

 

Plac zabaw służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi dzieci, jest przeznaczony dla dzieci do lat 14.

 

§ 4.

 

Dzieci mogą przebywać na terenie placu zabaw tylko pod opieką nauczycieli wspomaganych przez pracowników placówki, rodziców lub wskazanych przez rodziców opiekunów ponoszących pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych ich opiece dzieci.

 

§ 5.

 

Z urządzeń zabawowych należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, a ponadto, z uwagi na bezpieczeństwo bawiących się, należy przestrzegać następujących reguł:

    1.  

w pobliżu urządzeń zabawowych zabronione są gry zespołowe i jazda na rowerze,

    1.  

zabronione jest wchodzenie na górne elementy konstrukcji urządzeń zabawowych, szczególnie dotyczy to huśtawek, drabinek, bramek, dachów domków itp.,

    1.  

zabronione jest korzystanie z urządzeń zabawowych, np. z huśtawek przez więcej niż jedno dziecko na jednym miejscu.

 

§ 6.

 

Na placu zabaw obowiązuje zakaz:

 

    1.  

zaśmiecania terenu,

    1.  

niszczenia i uszkadzania roślinności,

    1.  

dewastowania urządzeń zabawowo-rekreacyjnych oraz ogrodzeń,

    1.  

zakłócania spokoju i porządku publicznego,

    1.  

palenia ognisk oraz używania materiałów pirotechnicznych i szkodliwych substancji chemicznych,

    1.  

wprowadzania zwierząt,

    1.  

spożywania napojów alkoholowych lub innych środków odurzających,

    1.  

przebywania osób nietrzeźwych oraz palenia tytoniu.

 

§ 7.

 

Przed każdym wyjściem na plac zabaw nauczyciel zobowiązany jest przeprowadzić z dziećmi rozmowę na temat bezpiecznego korzystania z dostępnych urządzeń.

 

§ 8.

 

Wszelkie zauważone uszkodzenia urządzeń zabawowych lub zniszczenia zieleni należy zgłaszać Dyrektorowi Samorządowego Przedszkola w Izbicy.

 

§ 9.

 

Systematyczny przegląd stanu technicznego urządzeń znajdujących się na placu zabaw zleca się konserwatorowi zatrudnionemu w przedszkolu.

 

§ 10.

 

Utrzymanie w czystości placu zabaw należy do obowiązków konserwatora zatrudnionego

w przedszkolu.

 

§ 11.

 

Dyrektor Samorządowego Przedszkola w Izbicy nie ponosi odpowiedzialności za wypadki osób, które korzystają z placu zabaw i urządzeń stanowiących jego wyposażenie poza godzinami pracy przedszkola i nie przestrzegają zapisów niniejszego regulaminu.

 

§ 12.

 

Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice/ prawni opiekunowie.

 

§ 13.

 

Regulamin obowiązuje wszystkich pracowników przedszkola, rodziców/prawnych opiekunów dzieci i inne osoby upoważnione przez rodziców do opieki nad dziećmi, a przebywające na terenie placu zabaw.

 

 

§ 14.

 

Oświadczenie o zapoznanie się z treścią regulaminu (załącznik nr 1) potwierdza własnoręcznym podpisem każdy pracownik Samorządowego Przedszkola w Izbicy.

.

 

 

§ 15.

 

Treść regulaminu podaje się do wiadomości publicznej poprzez zamieszczenie na tablicy informacyjnej na terenie placówki i na stronie internetowej przedszkola.

 

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2023-02-21 13:59:00
Data edycji: 2023-02-21 14:01:03
Ilość wyświetleń: 631
Nie zabieraj dziecku kamieni spod nóg, bo gdy dorośnie, potknie się o ziarenko piasku
Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej